LOVIISAN LÄMPÖ

Graafinenilme.fi raikasti Loviisan Lämmön ilmeen ja rakensi uudet kotisivut, joiden ominaisuudet helpottavat kaukolämpöyhtiön tiedottamista.

Yritysilmeen raikastus ja uudet kotisivut Loviisan Lämmölle

Loviisan Lämpö kaipasi kumppania, joka tekisi verkkosivut, jotka:

  1. Näyttävät hyvältä - Loviisan Lämpö on kasvanut alueella ja halusi tuoda esille fiksun ja ekologisen lämmitysvaihtoehdon myös asiakkaille, joille lämmitysmuoto on vielä vähemmän tunnettu.
  2. Helpottavat tiedottamista - Sivujen kautta tulisi olla helppo nostaa esille tiedotteita ja toisaalta piilottaa ne käden käänteessä.
  3. On mahdollista muokata myös tulevaisuudessa - Vaikka sivujen pohjan tulee olla toimiva kertaheitolla, niin on pidettävä mielessä että myös tulevaisuudessa saattaa tulla muutoksia.

Lähdimme liikenteeseen raikastamalla yritysilmeen. Logon kuvakkeena oli tuttu sydänkuvio, joka haluttiin säilyttää, mutta muuten ilmeelle tehtiin facelift, jotta se on taas näyttävä ja eteenpäin katsova.

Kotisivuille suunniteltiin ominaisuuksia, joilla asiakas voi itse helposti näyttää ja piilottaa hintataulukoita, muokata tekstejä ja tiedottaa asiakkaita esimerkiksi poikkeustilanteista.

Kotisivut kannattaakin suunnitella niin, että päivittäiset tiedotukset on helppo lisätä asiakkaan itse, ja suuremmissa muutoksissa on kumppani rinnalla aina tarvitessa.

Onnistunut ja mielekäs yhteistyö on jatkunut kotisivujen kehittämisen lisäksi myös markkinoinnin materiaalien, kuten mainosbannereiden ja kylttien suunnitteluna.

OTHER PROJECTS